Mi az,ami simünknek nagyon hiányzott?Egy kisállat!Vagy éppen egy nagy.Ez a kiegészítő csak erre összpontosít,természetesebb vele a játék.
Tehát az első pont: állat létrehozása
Több tucat kutya-és macskafajta van.A legismertebb fajták,kivételekkel persze.Saját fajtát is tudsz létrehozni,elég részletesen,bár nem mindig sikerül szépre a kutya/macska.Beállíthatod a szem színét is,különbözőre is.Az állat "pofája" elég részletesen változtatható,a szőre is,bár magasságból csak 2 van.Tulajdonságait elég jól megszabhatod,így horoszkópja is van.
A kezdetek kezdete: alapok
Mikor a kutya/macska megérkezik a házba,semmilyen parancsot se tud még,mégsem szökik el,még ha nincs kerítés akkor se.Így kézenfekvő megkérdezni: akkor minek tanítson simünk bármit is neki?2 okból: hogy okosabb legyen,és a munkája miatt.
A legfontosabbak: etetés és itatás
Szokástól függ,hogy a kutya/macska hogy eszik.Szoktathatjuk arra,hogy a simünknek a maradékát egye meg,vagy arra,hogy kizárólag tápon éljen.Ekkor szükségen van tálra is.
/hamarosan még több minden/
Egyéb érdekesség: összehasonlítás igazi kutyákkal és macskákkal
Mivel az összes fajta macskának/kutyának mi állítjuk be a személyiségpontjait,csak általánosan lehet valamit erről mondani.Mi az ami teljesen kimaradt?A fajták különbözősége.Hiszen például a németjuhász könnyebben tanítható,a beagle pedig önfejűbb.De ez a játékban sehol se jelenik meg.Ami még kimaradt,az állat kiszámíthatatlansága.Persze így se tudjuk irányítani,de ritka pl a verekedés 2 kutya közt,ami valóságban gyakori 2 hím közt.Kimaradt még a tüzelés,és az elszökés.Persze elszökhet a játékban is egy kutya,de nem az elején.A valóságban pedig leginkább akkor szökik el,mikor megjön,azután pár héttel.És a tanítás!Itt könnyen tanul a kutya,s utána ha parancsot adunk,rögtön megcsinálja.A való életben azért egy kutya önfejűbb..És a macskákat nem is lehet megtanítani-szinte semmire.Még önfejűbbek,nem is hűségesek,csak a házhoz ragaszkodnak.És természetesen szeretnek a házon kívűl bóklászni.A simsben nem..
/hamarosan folytatom/
| vissza | |